My Family is my HAPPINESS

By: Irdina Najihah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Sunday, 15-Jun-2008 14:19 Email | Share | | Bookmark
taman tasik taiping...so happy my kids..





Di satu pagi nan indah..cheewwahh...aku n my family went to taman tasik taiping...pukul 7.30 am dah sampai sana...dari bagan serai kira2 setengah jam..niat utama nak sarapan dekat taman tasik...pastu tangkap gambar ...pastu bagi anak2 main kat playground...anak-anak memang seronok habis..tinggal haris je tak leh main..main ngan umi boleh la..


Sunday, 15-Jun-2008 05:15 Email | Share | | Bookmark
jalan2 ke BUKIT MERAH





Setelah sekian lama tak update..dok tangkap gambar saja..tapi tak nya upload-upload...hari ni nak lah upload..gambar ni dah lama..dalam bulan 2 lepas rasanya..bawa kak long dengan bang ngah saja..adik haris tinggal dengan umi kat rumah..umi takmau ikut..masa pi ni pun petang..dari rumah cuaca dah mendung..umi takut adik haris kena hujan..maklum saja adik haris kecik lagi masa tu..baru 3 bulan..

Masa ni umi baru pergi balik sekolah..setelah cuti pantang 2 bulan..so takdela sibuk sangat dengan umi berpantang..umi pun dah sihat..bolehlah bawa kak long dengan bang ngah jalan-jalan..punya la seronok sangat depa berdua..tengok itik kat tasik...lari kat jambatan..kak long dengan bang ngah memang suka sangat ikut umi dan ayah jalan-jalan..pantang umi ayah start kereta..mesti nak ikut..takpe..lepas ni ayah bawa jalan lagi..


Wednesday, 16-Jan-2008 13:19 Email | Share | | Bookmark
::Satu kelahiran::Muhammad Ikmal Haris::

Alhamdulillah.syukur ke hadrat Ilahi kerana telah mengurniakan aku seorang lg anak lelaki yg diberi nama Muhammad Ikmal Haris pada 23 Nov 2007. Jadi bertambahlah satu lg tanggungjawab aku.
Doakan semoga dia menjadi anak yg soleh yg sentiasa mendoakan kedua ibubapanya.amin



For wedding photography,don't hesitate to contact me.
rasdi photography
mobile 013-5814516
portfolio http://rasdiphotography.fotopages.com


Saturday, 5-Jan-2008 15:19 Email | Share | | Bookmark
PENGUMUMAN

Untuk makluman semua pengunjung,fotopages ini aku dedikasikan untuk anak-anakku,Irdina Najihah,
Mohd Ikhwan Amzar dan Muhammad Ikmal Haris. Jadi fotopages ini hanya akan mengandungi gambar dan berita ttg mereka...hehe

Untuk melihat portfolio gambar kahwin,sila lawati:
http://rasdiphotography.fotopages.com



Saturday, 12-May-2007 23:15 Email | Share | | Bookmark
Anakku Sayang





kecik lagi ni..thn 2006 gambar ni..kak long umur 2 tahun..abang ngah 1 tahun..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net